Bob Dylan: Endrings Agent

DYLANTidene forandrer seg, men knapt til det bedre. Satanifiseringen av samfunnet og verden trenger mange endringsagenter, som får full og helhjertet oppsluting i mainstream media og utdanningsinstitusjonene, for å klargjøre menneskene for anti-Krist åndens innflytelse i verden.

Når Bob Dylan sa han «solgte sin sjel til Djevelen» hva mente han? Miles Mathis antyder Dylan var en forræder av sin kunstneriske integritet og publikum i retur for berømmelse og formue. Illuminati kan gjøre enhver berømt. Det kalles hype. De velger seg folk som vil fremme deres sataniske agenda, dvs. «sosial endring.»

I en fersk artikkel, presenterer Miles Mathis et overbevisende argument at Bob Dylan er en bløffmaker.

Han mener Dylan ikke skriver sine egne sanger og mens Dylans sceneopptredener ikke var blottet for talent, er han ikke hvem vi tror han er.

Dylan, som egentlig heter Robert Zimmermann, ble født inn i en velstående jødisk familie i Duluth, Minnesota som eide en kjede av kinoer i den lille byen Hibbing, MN. De var allerede i ‘bedrag’ virksomheten.

Ifølge Mathis, har Hibbing produsert en rekke tvilsomme karakterer som inkluderer Vincent Bugliosi, Bruce Carlson og Gus Hall for å nevne tre. Gus Hall er den tidligere lederen av det amerikanske kommunistpartiet og sannsynligvis en Intelligence Services asset. Bruce Carlson er direktør for National Reconnaissance Office (et etterretningsbyrå) og en leder av mormonkirken, formodentlig en del av Eliten. Vincent Bugliosi var den aktor som ’tiltalte’ Charles Manson, angivelig en annen på den lange listen av ‘Laurel Canyon’ assets.

I 1961, når Dylan var 20 år, ble det «laget» en gunstig New York Times anmeldelse av hans korte opptreden før 10 personer på ‘Gerde s Folk City.’ Han hadde opptrådt i bare seks måneder, og hadde ikke noe originalt materiale.

Anmeldelsen ble skrevet av en annen jøde, Robert Shelton (Robert Shapiro.) Charlie Rothschild var booking-agent for ‘Gerde’s’ på den tiden.

MK-ULTRA: «The Times they are a changin»

Etteretningsapparatene kjørte mange black ops og brukte musikkbransjen som skalkeskjul i 1960. Noen av dem har siden blitt delvis nedgradert, slik som Operation Mockingbird, MK-ULTRA og andre.

albumMathis mener at det var en enda større operasjon kalt «Operation Rolling Stone» designet for å fremme ekstrem endring i alle former.

Fordi mennesker er naturlig motstandsdyktig mot endring, hevder Mathis, matte endringene bli skapt og stadig solgt inn til massen. Mathis peker på den konstante bruken av «Rolling Stone» tittelen i Dylan’s berømte sang, bandet «The Rolling Stones», og også magasinet «Rolling Stone».

Mathis mener at «Rolling Stone» memet var etablert av etterretningsorganisasjoner som en del av deres sosiale engineering. I «Sions Protokoller», sier forfatteren tre ganger, vår Underskrift er «Force and Make-believe» (Protokoll 1).

«Make-believe» er Illuminati «Magi». Magi er rett og slett forførelser og løgner som er lett når du eier massemedia og utdanningsinstitusjonene. Den onde magikeren Aleister Crowley definerte Magi som «vitenskapen å handle for å forårsake endring skal skje i samsvar med viljen … enhver villet endring i oss selv eller i vårt miljø er Magi».

CIA hadde tatt over alle medier etter 1961. Dette kan forklare hvorfor Columbia var så opptatt av å signere 20-åringen Dylan basert på nesten ingenting. Så uten tvil, hele Dylans karriere var pre-planlagt.

Columbia hadde ikke hørt ham spille noen av hans originale sanger, fordi han hadde ingen på dette tidspunktet. Han hadde bare to originale komposisjoner på sitt første album, og som ikke ble utgitt før i 1962.

Plagiat?

I 1963 anklaget Newsweek Dylan for plagiat, mye tyder på at «Blowin ‘in the Wind» hadde blitt «kjøpt» fra en high school student. Som Mathis påpeker, hvis Dylan hadde skrevet sangen, ville Columbia ha saksøkt Newsweek så snart historien dukket opp. Hvis Dylan ikke hadde skrevet hva som er hans mest kjente sang, hva har dette å si om ham som låtskriver?

I 1965 ble Dylan pepet av scenen på Newport Folk Festival angivelig for å starte å bruke «elektrisk gitar’. Mathis mener at «ekte» folkemusikk fans visste at han var en forfalskning, men etter 1969, var infiltrasjon og samrøret med anti-krigsbevegelsen ferdig så Dylan var ikke lenger nødvendig. Han ble derfor avviklet.

Mathis tar for gitt også at etter Watergate, ble Dylan brakt tilbake til Columbia i 1974 som en del av røykleggingen, slik at det amerikanske folket ikke ville legge merke til at CIA hadde nettopp avsluttet en overtakelse av regjeringen.

Mathis mener den medjødiske agenten Leonard Cohen var Dylans ghost writer. Cohens plateselskap var også Columbia. Videre vil det også forklare hva Joni Mitchell sa i 2010, med henvisning til Dylan: «.. Han er en plagiatør, og navnet hans og stemmen er falskt. Alt om Bob er et bedrag. Vi er som natt og dag, han og jeg»

joniJoni Mitchell datet Cohen en stund, så hun burde vite dette. Hun hadde selv en mulighet til å endre sitt syn, men nektet.

Og som Mathis påpeker, hvorfor saksøkte ikke Dylan eller hans plateselskap Mitchell for ærekrenkelse? En påstand om plagiat er den mest alvorlige anklagen som kan være rettet mot en artist.

Som en «tidligere» fan av Dylan, konkluderer Mathis; «… dette er ikke noe enklere for meg enn for deg … Det gjør vondt. Talent og ekte kunst har vært sjeldne nok uten å miste de få vi hadde til disse statlige disinfo programmer … Enda mer nylig, har Dylan gjort Chrysler reklame … Det er som å se Gandhi som talsmann for Monsanto, eller Martin Luther King pushe legemidler for Pfizer.»

Kilde

http://henrymakow.com/2015/04/Bob-Dylan-Change-Agent%20.html

Suksess psy-ops

‘Menings’-målinger måler ingenting. De programmerer hva som er ‘in’. Satanismens klakører koser seg. Media har lykkes med sin programmering i en overordentlig stor grad, for svake mennesker vil helst gjør det alle andre gjør – hva de tror er trenden, som sauer. De unge er spesielt påvirkelig for å adoptere satanismen:

Belief in God Low Among Young Americans
http://www.outsidethebeltway.com/belief-in-god-low-among-young-americans/

Stadig færre tror på gud
http://www.dagbladet.no/2015/03/31/nyheter/religion/innenriks/38483598/

52 percent of Jews do NOT believe in God
http://www.simpletoremember.com/articles/a/jewsdontbelieve/

Nearly Half of Americans Do Not Believe in God
http://guardianlv.com/2013/12/nearly-half-of-americans-do-not-believe-in-god-with-certainty/

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Facebook Comments

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.