Jødisk Messianisme: Cover for Khazarsk Imperialisme?


Jødisk messianisme kjører aktuelle hendelser og NWO generelt. Den sionistiske visjon er mye større enn bare et jødisk hjemland.

Jødisk messianisme kjører aktuelle hendelser og Nye Verdensorden generelt. Den sionistiske visjon er mye større enn bare en jødisk hjemland.

Denne tegning illustrerer kongene av Europa – de tilsynelatende herskerne i sine tider – bøye seg i støvet for Lionel Rothschild på sin trone av boliglån, lån og kontanter. Faktisk var dette realiteten i sin tid, den effektive realiseringen av den eldgamle jødiske drøm om en Ny Verdensorden – et jødisk Utopia – hvor alle andre folkeslag på planeten vil måtte bøye seg og tilbe det jødiske folket, de nye herskerne på jorden. Av en god grunn, virkelig, ble Rothschild kjent som «kongenes konge.» (Michael Collins Piper-The New Babylon)

Ideologien bak Den Nye Verdensorden kan være jødisk messianisme, som mener at Gud har valgt «jødenes Konge» for å herske over nasjonene. Denne Messias, eller anti-Krist, vil bli valgt fra rekkene av Rothschild-familien.Dette argumentet er avslørt i en sjelden og undertrykt bok med tittelen «Elias, Rothschilds og Paktens Ark» av Tom Crotser & Jeremiah Patrick (Restoration Press, 1984.).

Boken beskriver Rothschilds søken etter og oppdagelsen av Paktens Ark, en gull-dekket boks bygget av Moses etter Exodus for Arons stav, og de originale stentavler med de ti bud. Angivelig har Rothschilds tenkt å plassere dette i Salomons Tempel i Jerusalem for å legitimere sin påstand om å være «Messias.»

(Rothschilds og israelske ledere studie modell av Rothschild sponset israelsk høyesterett, bestemt til å være internasjonale domstolen.)

Denne bisarre visjon forankret i Bibelens profeti kjører økonomiske og politiske hendelser i dag. Den sionistiske visjon er mye større enn en jødisk hjemland.

«Det messianske håp lover etableringen av jødene som en verdensmakt i Palestina som alle jordens nasjoner vil betale hyllest til», sier forfatterne. (Side 29)

«Denne strålende alder kan bare bli påvirket av en mann, en ætling av Davids Hus«, som skal lede jødene til «rettferdighet» og «fornye» den menneskelige rase.

Ifølge Talmud, skal denne Messias fra Davids ætt bringe alle de hedenske nasjoner under undertrykkelsen og Israel vil bli verdens makt.

Oppsummering av Talmud, skrev Rabbi Michael Higger at: «Alle skattene og naturressurser i verden vil etter hvert komme i besittelse av de rettferdige.» Dette, sa han, ville være i tråd med profeti av Jesaja: «I sin gevinst og hennes leie, skal være hellighet for Herren, det skal ikke være spesiell eller lagt ut for gevinst henne, skal være for dem som bor før Herre, å spise seg mette og for staselig klær.» (Det jødiske Utopia, 1932)

Selvfølgelig er de fleste av jødene ikke informert om jødisk messianisme, desto lettere å manipulere dem.

(Venstre, Kalischer feiret på en israelsk stempel)

Rothschild så seg i rollen som Messias-tilrettelegger, hvis ikke Messias.

Så tidlig som 1836, mottok Anselm Meyer Rothschild et brev fra Hirsch Kalischer, en rabbiner, som åpenbart for ham den guddommelige plan: «La ingen tro at Messias skal dukke plutselig opp midt blant mirakler og undere, og lede israelittene til sin gamle arv. Begynnelsen av innløsning vil være i en naturlig måte, ved å ønske for jødene at de bosetter seg i Palestina, og nasjonene velvilje for å hjelpe dem i dette arbeidet. «

Overs. anmerkning; Nasjonenes velvilje fikk de.
«Vi skulle bygge det nye Jerusalem«, sa Arbeiderpartiets grand ol’dad Håkon Lie om deres første prioritet etter andre verdenskrig, til UiO’s studentavis Reflex (Waage), i – Det Nye Jerusalem aka verdslige Israel har det vært tverpolitisk enighet om i Norge til d.d..

Når vi tenker på at Holocaust var avgjørende for etableringen av Israel, gir messianisme moderne historie en helt ny vri.

Holocaust trolig var en del av et trinn-for-steg plan for å bringe frem en jødisk Messias ved å få jøder til å bygge Israel.

Kalischer fortsatte med å si at etter jøder var kommet tilbake til Palestina, og Jerusalem var blitt ombygd, og tempelet re-etablert, «så vil Gud vise dem alle de mirakler i samsvar med beskrivelsen gitt av profetene og vismennene … Gud vil sende sin profet og hans salvede konge

(Edmund de Rothschild, på Israel 500 shekel pengeseddel)

Albert Cohen, Edmund de Rothschild veileder, delte Kalischer syn og fremhevet dette til sin elev. Som et resultat finansierte Edmund de Rothschild den jødiske koloniseringen av Palestina i det 19. århundre.

Edmund de Rothschild konstruert den berømte Dreyfus Affæren for å skape anti-semittisme og tvinge jøder til å støtte Israel som et fristed.

Han etablerte sin egen administrasjon i Palestina, bestemte hva som skulle dyrkes og kjøpte alle de råvarer på en fast pris.

Mellom 1887 og 1899, gjorde han tre turer til sine mange fjernt spredte bosetninger.

Konklusjon

Edmund de Rothschild spilte en rolle i et større drama som ville til slutt få se sin etterfølger endelig bli anti-Kristus. Dette krevde at jøder vendte tilbake til Palestina, og som krevde enorme Rothschild-organiserte pogromer i Europa. (Se «Hitler var gudesendt for Israel«)

Forfatteren av Protokollene fra de Eldre av Sion refererer gjentatte ganger til verdens erobring i form av «når vi har kommet inn i vårt rike.» Jeg er overbevist om at han var en Rothschild.

Jødisk messianisme setter både historiske og aktuelle hendelser i nytt perspektiv. Gjennom gjelden kan Rothschild syndikatet tvinge verdens nasjoner til sin vilje. Gjennom den «arabiske våren» og ødeleggelsen av Libya og Syria, blir etternølere brakt i linje.

Endelig vil Iran vil bli brakt på hælen i en krig som setter Rothschilds NATO klient stater mot Iran og muligens Russland og Kina, også klient stater. Dessverre, vil «Messias» som vil komme ut av denne uroen ikke frelse verden. Snarere vil han fordømme menneskeheten til århundrer med lidelse og mørke.

Takk til V og Mark for boken.

Relatert

Has the Ark of the Covenant Been Found?
Mark of the Beast & Zionism
De perverse Kaballistiske endetids dogmer som tror at kaos er nødvendig for å mane frem en Jødisk Messias.

Kilde

http://www.henrymakow.com/jewish_messianism_behind_nwo.html

Facebook Comments

3 Comments

  1. Pingback: Tilbedelse av jøder som verdens messiaser?

  2. Dette er jo veldig interessant, for det er jo hva en kan lese om i Dan.9,25 hvor ordet utgår om å gjenreise Jerusalem. Problemet her er vel at det er så utbredt med en Kristus-profeti i dette kapitlet etter år-dag prinsippet! Leser en dette kapitlet som det står,at en dag er en dag, så vil en se at dette dreier seg om en profeti om Antikrist i endetiden. Daniels bok skulle jo være forseglet inntil endens tid som vi jo kan lese det i kap.12,4.9-10. Dette seglet er åpenbart iferd med å bli fjernet, så hvorfor da være opptatt av historiske tolkninger som jo bare forvirrer oss. Det har veært like lite meningen at vi skulle kunne rekne ut Jesu første kommme som hans siste, da av samme årskak. Vi skulle gi akt på tidens tegn!Så lenge der står en dag så er det en dag,en uke er en uke og et år er et år osv. Vi driver faktisk rovdrift på skriften ved å gi teksten en annen mening enn slik det står, Gud vil i så fall gjøre oss oppmerksom på det. Når slikt er blitt veldig utbredt så godtar vi tolkningsprinsipper uten at vi kanskje tenker over det. (Åp.b.22,19; 5.Mos.4,2; 5.Mos.12,32.) Så vi må vokte oss vel for ikke å gi teksten en annen mening enn akkurat slik det står. Jeg tar med dette for at en skal lese kapitlet (og resten av Daniels bok) i sin rette sammenheng. Da vil en se at dette kap.9 faktisk er en profeti som angår Antikrist.
    terje

  3. Pingback: Satans Synagoge – Lovløshetens Hemmelighet

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.