Ett nytt FN tar form i Jerusalem

Et nytt FN er iferd med å bli etablert i Jerusalem. Det gamle FN fungerer ikke sier de, spesielt etter at Israel og USA trekker seg mer og mer ut av det. I denne artikkelen skal vi se på hvor langt dette arbeidet har kommet, og hva konsekvensene blir for kristne.

Messias må komme (jødenes, ikke vår): Israel har offisielt bestemt å bygge det tredje tempelet. Bønnens hus for alle nasjoner er i ferd med å gjenåpne …

Film, Offisiell uttalelse
https://jewtube.tv/israel-conflict/the-messiah-must-be-coming-israel-has-officially-called-to-build-the-third-temple/

Sannhedrin forbereder å innføre de Talmudiske Noahide Lovene for hele verden.

«På mandag kveld samlet omtrent ett tusen mennesker ved foten av tempelberget for World Creation Concert. Det som skjedde, var imidlertid ikke bare fantastisk musikk ledsaget av et spektakulært lysshow: hendelsen faktisk innkapslet flere profetiske hendelser som fant sted samtidig. I en ikke så fjern fremtid kan arrangementet identifiseres som det øyeblikk et nytt, bibelsk korrekt FN ble etablert, potensielt som fører til en ny epoke med globalt samarbeid …

I flere måneder før arrangementet hadde Sanhedrin arbeidet for å kontakte utenlandske regjeringer, og inviterte dem til å ta sin plass som representanter for de 70 nasjonene som befolket verden, oppført i Bibelen som sønnene til Noah. Honduras, Guatemala og Mexico besvarte invitasjonen, og sendte høytstående delegasjoner til å delta.

Rabbi Hillel Weiss, talsmann for Sanhedrin, beskrev at konserten har en viktig rolle å spille for å hjelpe nasjonene i verden til å bli med for å møte de universelle truslene i verden i dag.

Verden blir truet på så mange måter; økologisk, atomvåpen, terrorisme, økonomisk, ‘Rabbi Weiss fortalte Breaking Israel News. ‘FN har ikke lykkes i å forene verden i enhver anstrengelse for å takle disse problemene. Det er fordi FN ikke er basert på bibelske prinsipper som forener menneskeheten. Menneskerettighetene stammer fra Bibelen, og lovene som styrer krigen. Økologi er et bibelsk konsept. Da nasjonene kom til Jerusalem for å be sammen i templet, gjorde de det for å anerkjenne de menneskelige prinsippene som vi alle deler. De forente nasjoner avviste disse menneskelige prinsippene som binder og som sådan er blitt en politisk slagmark som bare gjør disse problemene verre. De har utnevnt menneskerettighetsbrytere til å lede over Menneskerettighetsrådet. Det er ingen rettferdighet i Den internasjonale domstol.

Vi ser slutten av FN, som USA og Israel skiller seg fra det,» sa Rabbi Weiss. ‘De forente nasjoner burde ha kollapset lenge siden, men det har trukket kraft fra sin beslutning om å etablere staten Israel i 1948.’

Det bibelske Sanhedrin i Jerusalem er et samlingspunkt for universelt samarbeid og rettferdighet. Høypunktet på konserten kom da de utenlandske representantene gikk opp på scenen for å inngå en avtale med Sanhedrin. »

70 nasjoner inviterte til å anerkjenne Sanhedrin i Jerusalem
https://www.breakingisraelnews.com/113430/prophecy-nations-recognize-sanhedrin/

«Jerusalem, Jerusalem, du som slår profetene i hjel og steiner dem som er sendt til deg! Hvor ofte ville jeg ikke samle barna dine som en høne samler kyllingene under vingene sine. Men dere ville ikke. 38 Så hør: Huset deres blir forlatt og legges øde! 39 For jeg sier dere: Fra nå av skal dere ikke se meg før dere sier: ‘ Velsignet er han som kommer i Herrens navn!’» – Matt. 23:37-39 (KJV)

THE JERUSALEM CONSPIRACY

«Likene deres skal bli liggende på gaten i den store byen som åndelig talt kalles Sodoma og Egypt, der hvor deres Herre ble korsfestet». – KJV Åp. / Rev. 11:8

Noahide lovene

Den første av Noahide lovene er den verste for kristne, den forbyr idolisering av den monoteistiske Gud, og jødene regner tilbedelse av Jesus som Guds bilde i verden, og bærer av alle Guds kvaliteter og egenskaper, som idolisering. Straffen for det er halshugging. Så det blir ikke så veldig mange som tør å holde ut til enden (Matt. 24:13).

Dr Lorraine Day Tells About the Passing of the Noahide Laws

Sanhedrin etablerer Jerusalems bibelske grenser i seremonien sist utført av profeten Nehemiah

Dagen etter Shavuotfesten (Uker), vil Sanhedrin gjenopprette en seremoni som offisielt etablerer Jerusalems grenser for å gjenopprette tempeltjenesten. Sist utført av Nehemiah i det sjette århundre fvt, dette var det siste skrittet før de begynte ofrene, men i dag er det også ment som en kraftig og rettidig politisk uttalelse.

Rabbi Hillel Weiss, talsmann for den nåværende Sanhedrin, sa at etablering av disse grenser er kanskje det siste skrittet i gjenopprettelse av tempeltjenesten, og bemerker at straffen etter at Nehemiah gjenopprettet Jerusalems grenser, begynte ofringene på nytt.

«Det eneste som mangler i dag for å begynne å bringe ofre, er alteret,» sa Rabbi Weiss til Breaking Israel News. «Når det er klart, må vi ha disse grensene fast etablert.»

https://www.breakingisraelnews.com/32009/altar-jewish-holy-temple-rebuilt-jewish-world/

https://www.breakingisraelnews.com/32009/altar-jewish-holy-temple-rebuilt-jewish-world/

Offer som er påkrevd å bli spist i Jerusalem, som for eksempel Fredsoffer, de første fruktene og Paschalammet, må spises innenfor byens grenser. Etablering av disse grensene for Jerusalem er et hellig område.

Den Jødiske Messias kommer

Jødene kaller sin Nye Verdensorden for et monarki. Hvem de kommer til å innsette som sin Masciach og regent gjenstår å se, men at det er en monark som ikke regjerer på Jesus sine skuldre det vet vi. Det er i tilfelle legemligjøringen av Anti-Krist ånden som har vært her i større eller mindre grad siden Jesus vandret på jorden, men et helt system som idag altså får sin regjeringstid.

Vil kristne velge seg denne Son of Perdition i Jerusalem som sin leder? Bedraget er godt gjennomført, mange kan komme tilå bli lurt, vil lure selv de utvalgte sier Bibelen.

Jesus Kristus eller denne falske Messias til jødene, vil kristne kunne lokkes til å tro at det er Jesus sitt andre komme? De kan jo tro på alle slags andre som at satanister (Åp, / Rev. 2.9 & 3.9) er Guds Utvalgte Folk, da vil de vel kunne tro på hva som helst. Vi får se. Spennende tider vi lever i.

Alle som ikke har tatt til seg sannheten, men blitt indoktrinert av det politisk korrekte, løgner og bedrag, vil ha et problem å skille (discernment). De som tar avstand fra sannhetene vi forfekter, og elsker løgnene til Vårt Land og andre, de vil Gud avskrive (2 Thessalonians 2:11-12). De som har Jesus integrert i sitt åndsliv og følelesliv, de vil aldri kunne lures.. de åndsdåpte, de som har fått den Hellige Ånde, men de som bare er kulturkristne vil nok hver enkelt av dem falle fra.

Via Vitae – Salige visshet

Dele artikkel (Share article by Email) Dele artikkel (Share article by Email)
Spread the love - Sharing is caring
1   
  
  
    
1
Share