Muslimer angrepet i Kristus’ Kirke (Christchurch)

Som vanlig har denne forfatter en unik vinkling på angrepet på moskeene i Christchurch, New Zealand, som dere garantert ikke får høre om i noen andre norske kanaler, alternative eller mainstream, faktisk svært lite internasjonalt også.

Skytteren er en hvit nasjonalist som hater innvandrere, vil mainstream media kanskje fortelle dere. Personen som står bak var påstått å være hvit konservativ, mens han i manifestet liker Mao’s Kina, Pakistan, og presenterer seg som en sionist som Breivik, en ‘økologifascist’, altså et potensielt venstreekstremt medlem av Miljøpartiet De Grønne.

49 døde, og 48 sårede, så langt. Artikkelen opppdateres fortløpende ettersom ny informasjon siver ut. Der kan være flere forklaringsmodeller, men vi går i dybden på den mest sannsynlige.

New Zealand statsminister Jacinda Ardern har fordømt skyte episoden i to Christchurch-moskeer som en «ekstraordinær og enestående volds aksjon«.

Hva, enestående? Kvinnen er jo tilsynelatende i mental ubalanse etter hendelsen. Det er vel grunnen til at Bibelen ved Isaiah advarer at samfunn som blir styrt av kvinner og barn går til grunne (Isaiah 3:12).. fakta:

275 kristne drept av muslimer siden nyttår
https://www.stefanus.no/aktuelt/215-kristne-drept-i-nigeria-siden-nyttaar/

«Enestående og ekstraordinær«? Løgnaktige folk er jo helt klart ikke av Gud, mer det motsatte – av Satan (John 8:44). Det er jo kun de som kommer til makten i vår tid. Det er ikke noe vi trenger å henge oss opp i her i denne artikkel, slik er det bare.

Hvorfor skjer dette, og hvem står bak?

Husk at Satan har fått makt til å forføre hele verden med sine TV-bilder og oppkonstruerte løgnaktige hendelser, ved «lying signs and wonders» (2 Thessalonians 2:9-10)

Bibelen sier vi skal prøve alt (1 Thessalonians 5:21: “Bevis alle ting; hold fast det på som er godt.”)

Hver gang slike ting skjer, begivenheter, så vil jeg være der og kommentere det for mine abonementer, medlemmer, donorer. Husk at endetiden er KUN for en årsak, at Gud skal prøve/teste de som er på jorden står det i Bibelen (Revelation 3:10), og Gud overgir de som ikke har behag i sannheten, de gir Gud over til en mental villfarelse (reprobate mind) (2 Thessalonians 2:11, Romans 1:28). Hva jeg gjør er å hjelpe kristne å huske at der kan være andre forklaringsmodeller etter Bibelens lære, slik at en ikke skal ende opp i vilfarelsene. Det er faktisk veldig enkelt å bli villfaren idag.

De som ikke har den Hellige Ånde i dagens verden av røyk og speil bedrag, vil nesten uvergelig komme til å adoptere bedraget som rulles ut foran en i mainstream media, og løgnene som presenteres i mainstream media. Det er der vi kan tilby våre lesere å kunne få en vinkling som er mye mer sannsynlig enn den mainstream media forer massen med, de vil ta ‘dyrets merke’ og følge flokken, majoriteten. Gud vil at en del skal ha beholdt rasjonaliteten og fornuften og ikke skal bli ‘villfarne’, for dem skriver jeg. Dere hjelper meg, og jeg hjelper dere.

Tror en på løgnene? Da er en i problem, for da har Gud overlatt en til den ånd hvor en tror på løgnene og løgnere (2 Thessalonians 2:11-12), hvem tjener en da? Jesus finnes det ikke løgn i, ikke Gud heller. Hvis løgnen har tatt bolig i en kropp, er da det kroppslige Tempelet blitt kompromittert (1 Corinthians 6:19-20, Romans 8:9)? «It may be the Devil or the Lord, but you gotta serve somebody.» – Bob Dylan

Det er særs viktig at kristne i denne tid får høre en annen versjon enn mainstream sin, både i denne saken og alle andre saker, hvis ikke kan de komme til å tro på den løgnaktig oppkonstruerte, og da er de fanget i Satans snare, da vil gode mennesker faktisk kunne bli satanister, uten å vite det, for selv Satan utgir seg for å være en Lysets Engel i vår tid (2 Corinthians 11:14, Romans 1:28). Vær forsiktig med hva vi tror på, tro på kun knapt halvparten av hva vi ser, og fjerdedelen av hva vi hører.

«Vær nøkterne og våk! Deres motstander djevelen går omkring som en brølende løve for å finne noen å sluke. 9 Stå ham imot, faste i troen! Dere vet jo at deres brødre rundt om i verden må gjennomgå de samme lidelser. 10 En kort stund må dere nok lide; men all nådes Gud, som ved Kristus har kalt dere til sin evige herlighet, han skal utruste dere, gi dere kraft og styrke og stille dere på fast grunn. 11 Makten er hans i all evighet. Amen.» (1 Peter 5:8).

Artikkelen fortsetter for medlemmer under.

Resten av denne artikkelen er kun for Jarle Johansen (årlig) ‘s medlemmer.
The rest of this article is for Jarle Johansen (årlig) ‘s members only.

Kjøp tilgang her:
Log In Register

Facebook Comments

Comments are closed.