Satanbenådet Hozier – Take Me To Church

hozier
Fra Hozier’s video til sangen

Den irske artisten Hoziers slager ‘Take me to Church’ går jevnt utover dagen på alle norske radiostasjoner. En kan ikke unngå å høre den i bilen. Utrolig fengende, forførende, alt det som Illuminatet og Satan er eksperter å forføre ungdommen med, klør i øret.

Nominert til Grammy’s Årets Sang. Veldig melodiøs, nesten umulig å ikke like akkordene med den sakrale koringen. Men kristne skal slåss mot den lavere dyriske menneskelige natur i seg selv, gi avkall, ofre seg selv for det høyere gode, enn hva Hozier og hans like tilber og forfekter.

Få mennesker får med seg hva den egentlig handler om, nemlig en kirke ala LeVey (Church of Satan) og Aliester Crowley Anti-krister og djevelbevissthet, ‘TheBeast666’ som han kalte seg selv, Satans Chief Officer på jord som skapte himmelriket på jord, med full frihet for all slags perversiteter for de karnalske. Hozier er en av nåtidens Yppersteprester for det samme som de stod for.

Ekstrem satanisme ale Judas Priest, Black Sabbath, and Slayer er ute. Satan har blitt mer sublim hos de artister som lyder inspirasjonen. Mange unge mennesker vil mest sannsynlig bytte sin kristne tro for seksuell ‘frihet’, lite vet de at det er veldig sannsynlig å bli slave av det samme. Det er ‘frihet’ med en stor del av bismak, fordi alle andre anskuelser og prinsipper må ofres for det. Statistikkene viser at unge mennesker vil trolig bytte et sakralt liv med liturgien for seksuell eksperimentering, Satan utgir seg for å være «Lysets Engel», godheten selv, som tilbyr ‘frihet’, nettopp som i den første synden i Edens Have lokker Slangen (The Serpent). Sangen skal inspirere til å ønske det han vil.

I et intervju med New York Magazine i mars 2014, uttaler Hozier:

«Ta meg til kirken «er egentlig om sex, men det er en tongue-in-cheek angrep på organisasjoner som vil undergrave menneskeheten ved å undervise om skam ved seksuelle legninger – at det er syndig, eller at den krenker Gud … Men det er ikke noe angrep på troen… det er en gjenerobring av selvet, for menneskeheten å ta tilbake noe som er helt naturlig og verdig.»

Og det er akkurat derfor denne sangen har blitt en nasjonalsang alle steder. Djevelen trenger ikke en liga av tungmetall satanister. Han foretrekker å ha disipler som spotter de kristne sakramentene og sømmelige organisering av samfunnene. Obskønitet er den Nye Verdensordens religion, for å bryte ned de kristne sivilisasjoner, og erstatte de med sin egen; motsetningen, akkurat som sjefssatanistene Karl Mordechai Marx Levy, Georg Lukacs, Antonio Gramsci og Willi Münzenberg forordnet.

Frankfurter Skolens satanistiske agenda
«Willi Münzenberg summerte opp den marxistleninistiske Frankfurt Skolens langsiktige mål slik: “Vi vil lage Vesten så korrupt at den stinker!” og “Vi må organisere de intellektuelle og bruke dem til å la den vestlige sivilisasjon stinke! Kun da, etter at de har korrumpert alle dens verdier og laget livet umulig, kan vi presse på dem proletariatets diktatur.”
http://www.riksavisen.no/?p=13990

Hvis Gud ikke er virkelig – «Hvis himmelen noen gang kunne snakke» – da er de eneste tingene som skal nytes i dette livet gleden ved mat og sex. Bare karnalitet, ingen offer, ingen tilbakeholdenhet, full luciferisk utfoldelse. Det er alt som er igjen for mennesker i søket og håpet om å oppleve noe trancendentalt. Hozier tilber det, og han synger for oss en fengende salme om sex-religionen.

Tekst

«I should’ve worshipped her sooner» (‘Gud’ gjennom hele sangen er hans venninne som han tilber).
“We were born sick”, you heard them say it» (“they” [kriste] lærer opprinnmelig menneskets syndige natur, hvilket er bevist ved Hozier og hans like)
«My church offers no absolutes» (der er ikke noen absolutter – bare relativisme)
«She tells me “worship in the bedroom” (liturgien er sex. Det er stedet hvor han og hans ‘gud’/venninne forenes)
«I was born sick, but I love it» (innrømmer original synd – men elsker det)
«Command me to be well» (en referanse til Kristus som kommanderer å oppføre seg fint i Evangelitet)
«Take me to church» (husk, “Church” her er den seksuelle forening i denne sangen, forening med partneren, istedenfor med Kristus)
«Good God, let me give you my life» (han overgir sitt liv til henne som en ‘gud’/’gudinne’)
«To keep the Goddess on my side» (gud/veninnen er også en gudinne)
«She demands a sacrifice» (gudinnen krever at han ofrer sømmelgheten)
«Offer me my deathless death» (hun tilbyr ham en død med evig evig liv)
«No masters or kings when the ritual begins» (egalitært ritual – sex)
«There is no sweeter innocence than our gentle sin» (han vet i det minste det er synd – han er fra Irland, strengt katolsk land)
«In the madness and soil of that sad earthly scene» (a reference perhaps to leaving earth into the “heavenly bliss” of sexual embrace)
«Only then I am human» (bare med dette er han menneskelig’/ ‘human’, ved å være det laveste en kan være, åndsløs, karnalsk, Dyrets Merke, impulsbasert).
«Only then I am clean» (han avslutter med med en referanse til den seksuelle fullbyrdelse som en form for dåp eller absolusjon)
«There is no sweeter innocence than our gentle sin» (Anser synd som den ypperste søteste uskyld)..
«Amen, Amen, Amen» (kristent språk, mange ubevisste ‘kristne’ vil tro han synger en Kristen sang, de vil elske den, kjente ord, de får ikke med seg at han spotter alt som kristendommen står for)

Satans Synagoge (Åp. / Rev. 2.9 Og Rev. 3.9) har sin gullalder i vår tid. Men de skal falle til slutt, – sier Bibelen. Og da blir det slik. De får kose seg så lenge det varer.

Det er alt i det åpne i vår tid, hvordan samfunnene våre er under Sataniske verdensåndens innflytelse i kulturen, kunsten og politikken. Nåden og velsignelsene er trukket tilbake. Majortiteten valgte seg frafallet. Satan har fått sin tillovte tid. Spennende tider. Alt for at de som er kallet skal få mulighet til å få åpnet sine åndelige øyne og se. Om de ikke klarer det selv når alt er så åpenbart, da er de veiet og funnet for lett for Guds Rike, dessverre for dem. Dommedag indeed.

Fritt etter:

Take Me to Church Lyrics and Meaning – A Christian Analysis and Critique
by Dr Taylor Marshall
http://taylormarshall.com/2014/12/take-church-lyrics-meaning-christian-analysis-critique.html

Relevant

Fra pattedyr til menneske
http://www.riksavisen.no/?p=9691

Homofili: Kåtskap eller kjærlighet?
http://www.riksavisen.no/?p=2982

Har Gelius tatt Dyrets Merke ?
http://www.riksavisen.no/?p=6038

Til mann og kvinne skapte Han dem
http://www.riksavisen.no/?p=14856

Dele artikkel (Share article by Email) Dele artikkel (Share article by Email)
Spread the love - Sharing is caring