Jødene strammer grepet om kristne sjeler

Jødenes talmudiske okkultister strammer grepet om kristne sjeler. Hvis jødene i ADL (Anti Defamation Leauge of B’nai Brith) skal kontrollere all informasjon til publikum, så kontrollerer de i virkeligheten hva alle mennesker skal tenke og føle. De kan faktisk få kristne til å forlate og hate selv Jesus Kristus med det.

OM der ikke er noen som helst kristne som undertegnede som påpeker det urimelige i dette. Gud gav oss alle fri vilje, vi har alle denne rett til å velge jødene eller Jesus som frelsesvei til Gud, samt fred på jord til Guds velbehag, ingenting en jøde kan gjøre med det, annet enn at de kan instruere sine lakeier i norsk maktapparat til å sette oss i GULAG’s eller Holocauste oss selvfølgelig. Men det er jo den konsekvens som Bibelen sier det skal være for rett troende. Den dette ikke skjer med, den bør spørre seg om troen er rett.

Det går stadig nærmere den ultimate trengseltid for kristne som Bibelen forteller det skal bli.. Endetiden.. Alt som blir forbudt å si er sant !

Vi vet Hr. Wise. Vi vet hvem som står bak som ledende mot hvite kristne i trengseltidene også. Vi drar til Himmelen, siden det blir ubeboelig for kristne med jøder i styringen av verden, så tar Gud oss utav det. Du med din usigelig uttalte ondskap og hat drar til Helvete. Egentlig skaper dere deres eget Helvete.

Jacobs Trouble, The Holocausting of the Caucasian Israelites
https://www.riksavisen.no/jacobs-trouble-the-holocausting-of-the-caucasian-israelites/

De skal lage alt dette jødisk tilbedelse syndromet – sympathy for the devil(s) – korstoget til en FN-lov, sympati for verdens største anti-Krist bevegelse aka jødedommen:

The Prohibition of «Anti-Semitism»

«Opinions of the masses are manufactured by mechanisms unseen».

Veldig mange som ønsker å være kristne vil bli forført til å tro at det å heile jøder som ‘guds’ utvalgte (hva slags gud?), være «snill og tolerant» mot homoseksuelle og alle andre all slags rariteter, er god kristendom. Men kristendommen har ikke forandret seg, bare folks persepsjon av hva den inneholder, dette «snille, gode og tolerante» er faktisk luciferisme.

Men ja, kristensionistene fremst og humanetikere og ateister like etter, står fremst i å heile de talmudiske lederne for jødene som nazistene heilet Hitler. De tror virkelig på at de skal kunne redde verden ved at de blir verdens derFuehrers, uten Jesus Kristus som sin Messias. Kan de? Har de noen konkrete eksempler i historien hvor de har vist de er flink til å skape ‘fred’? (1 Thessalonians 5:3)

Kristne skal dømme selv engler de….. ikke være ‘snille’, ‘gode’ og tolerante (1 Corinthians 6:2-3). Er det noe særlig snilt å sørge for at alle disse frafalne Kaukasiske Israelitter som jøder havner i Helvete ? Hva er snilt med det da? Hvis ikke har kristendommen «mistet sitt salt».

«Jews prefer top-down broadcasting, where the broadcast has no means of redress, allowing jews to perpetrate uniform propaganda with zero opposition.»

Nå når det ikke lenger er lov å evangelisere og si at jøder sammen med alle andre må slutte å lyve, bedra og stjele fra andre mennesker, og myrde og industrielt eksterminere og Holocauste andre mennesker, men å søke å bli rene og pyntet som Kristus brud for å bli tilforlatelig for Gud, så er det igrunn bare en ting igjen vi kan gjøre; «Lytte etter lyden av hans trinn».

Se, Han kommer, Jesus kommer

Industriell Holocausting

De brukte akkurat samme modus operandi i USSR i 1917, den jødisk ledede bolsjevik ‘revolusjonen’. Lov mot anti-semittisme var den andre lov de innførte. 66 million myrdet, industrielt eksterminert, for ‘antisemittisme’ (hadde de ennå vært semitter i det hele tatt).

66 million myrdet for ‘antisemittisme’

Lenin (Blank) & Trotskij (Bronstein) andre lov som trådte i kraft (1917): Dødsstraff for antisemittisme.

Stalin ga følgende svar på en forespørsel om emnet antisemitisme …

«I Sovjetunionen straffes antisemitisme med alle lovens virkemidler som et fenomen som er dypt fiendtlig mot sovjet-systemet. I Sovjetunionen straffes aktive antisemitter med dødsstraff.»

Putin i dag: Holocaust skepsis er en straffbar handling i Russland. Trump: Ditto. De kontrollerer begge og alle sider. Når de skal nå få verden inn i Tredje Verdenskrig, slik at alle skal etterpå godta deres ‘Nye’ (Jødiske) Verdensorden, under forehavendet at det skal sikre ‘evig fred’, nett som var credoet brukt om EU og FN….. (tror du på det?). Jøder skaper fred? På hvilken betingelser for kristne skulle det være da ? Alle kristne industrielt eksterminert ? Eller kristne skal tilbe jøder mer enn de tilber Jesus Kristus. Fritt valg:

Å være påtatt snill og ‘tolerant’ har ingenting med kristendommen å gjøre.. ei heller hjelper det å heile religionen til venstre..

«And they worshipped the dragon which gave power unto the beast: and they worshipped the beast, saying, Who is like unto the beast? who is able to make war with him?» – Revelation 13:4

Svaret er: Jesus Kristus.

Vårt land under forbannelsen

Vi er ikke lenger under nåden, for nå ekserveres Dommen og forbannelsen, de har kommet til makt i vårt land, etter at folket selv ved sine Stortingsrepresentanter som seiler under falskt flagg avsatte Jesus Kristus som våre kongers Konge, så er nå forbannelsen kommet over vårt land. Forbannelsen går på at vi skal nå måtte leve under «the iron yoke» til jødene. Slik var det alltid i Bibelhistorien. Når folket falt og tok avstand fra Gud, så tok Gud avstand fra dem og overlot dem til seg selv. Da kom de under straffedommen.

Hatlovene kom som et direktiv fra jødiske ADL (Anti Defence League) til all verdens regjeringer, og de lyder hvert eneste vink fra Satans Synagoge (Åp. / Rev. 2.9 & 3.9). Vi vet hvem som styrer denne verden når Jesus Kristus ikke lenger er våre kongers konge og regjeringene våre skal stå på hans skuldre som Isaiah sier det skal være (Isaiah 9:6, 9:7, Daniel 2:37), 1 Timothy 6:15, Revelation 17:14; 19:16)

Beware of any blasphemy. “Holocaustianity” is now the state religion of Florida
https://www.flsenate.gov/Session/Bill/2019/741

1 av 49 US Stater er nede for telling. Det stunder mot natten i overført betydning, jeg kan bare si dessverre.

Det stunder mot natten

Det blir forbudt å proselyte jøder i deres Nye Verdensorden til å følge og lyde Messias. De kan kun tilbes, og si de er verdens mest intelligente og slikt. Å si at blant dem bor noen av de største mordere og tyver verden har sett, det blir forbudt i den nye statsbærende religion.

Personlig frykter jeg mye mer Guds straff og dom enn jødene og deres lakeier i norsk (CHEKA) politi og regjering. Så det plager meg ikke så veldig mye, men som kristne vil vi nok måtte gå under jorden snart.

De ‘fårene’ Gud gir meg som skal advares mot forførelsene er Jesus Kristus sine, ikke Satan og Satans Synagoge (Åp. / Rev. 2.9 & 3.9) sine. Jesus vant over satanistene på korset, hans beskyttende hånd skal være over dem mot forførelsene. Jeg bare fører pennen (tastaturet).

«Ta opp ditt kors og følge meg«, sa Jesus. Hvem er villig og tør? Eller er troen mindre enn et sennepsfrø hvem som har mest makt på jord; Gud selv eller ‘semittene’?

Jesus var den første «antisemitt» og ble myrdet for det. Noen år etter fikk de straffen og Guds vrede, tempelforhenget revnet og satanist Tempelet deres ble jevnet med jorden. Hvordan noen kan henfalle til å kalle disse folkene de mest intelligente i verden, det går over min forstand, for alle som gjør samme feil 1-2-3-4-5 ganger, uten å lære av det hva Gud mener om det, de må heller idioterklæres etter min mening.

Kristne må ofre seg selv som uskyldige offerlam for disse onde hatefulle, da vil edomittene og satanistene i Satans Synagoge ødelegge seg selv.

Gud vil ta seg av det (Obadiah 1:18) 🙂

Jesus har blitt kapret av den fundamentalistiske høyreside og tiden er inne for å frigjøre ham. Her ser vi de kristne martyrers siste bønn.
Jesus har blitt kapret av den fundamentalistiske høyreside og tiden er inne for å frigjøre ham. Her ser vi de kristne martyrers siste bønn.

A man is considered an anti-Semite if he calls a Jew a Jew.” Hillaire Belloc, quoted in Culture Wars (Sept 2000).

Holocaustianias CHEKA

Deres CHEKA, Gestapister fra norsk politi står allerede klar til å invadere alle hjem hvor det finnes mennesker som frimordig står imot deres agenda om å knuse den kristne moral og nasjon, hvor det finnes mennesker som tar Jesus sitt påbud om å spre evangeliet alvorlig.

Satan is set loose on the World
https://www.riksavisen.no/satan-is-set-loose-on-the-world/

Vi kan sammenligne det med Herodes som var ‘jøde’ (edomitt etter Esau) og deres hersker, og vi kunne ikke si han var en ond og satanisk jævel som ville drepe Jesus som barn. Nei, en blir tvunget ved lov å tilbe løgnaktige, onde, morderiske og hatefulle jævler som Herodes som god og rettferdig, tvunget til å tilbe dem ved lov.

“My unpardonable crime,” said Boris Lunachev, a former leader of the Communist Youth in Russia, “was to call a Jew a Jew.”

Holocaustiania er nå USA’s offisielle religion. Når USA faller så faller hele verden. Blasfemi straffes beinhardt, FEMA-camps ala GULAG’s.

Dette kan ikke vi som mennesker løse. Dette trenger gudommelig inngripen, for de har ALLE verdens politikere, politistyrker og militære på sin lønningsliste og under sin kommando….

Gog og Magog over Norge og Europa
https://www.riksavisen.no/gog-og-magog-over-norge-og-europa/

Barnetroens triumf

Mange må tilbake til barnetroen for å klare å fatte hva som skjer. At Jesus skulle støtte dette med verdenssionismen til jødene i deres messianske rike; Den Nye Verdensorden, er for ufattelig at de kristne sionister selv velger å tro på. De må tilbake til før hjernevasken tok til.

Anti-Kristene tar sete i Jerusalem, hvor profetene ble myrdet (Luke 13:34, Mat. 23:37).

Barnatro

Mange trenger å bli løst fra sionismens grep over deres arme sjeler, evig fortapelse i Helvete venter de som støtter dette finansielt og åndelig.

Jag är härligt löst och fri

– og endelig, de talmudiske jødene kan egentlig ikke gjøre oss stort mer enn å kaldblodig myrde oss i et industrielt Holocaust uten like, som de 66 million kaukasiske kristne av vårt broderfolk RUS-folket de gjorde det med i Russland fra 1917 i det bolsjevik-jødiske kuppet der, erstattet et helt folk med asiater og mongoler.

Står vi på vårt til det siste, så er vi løst og fri. Vi avsverger ikke Jesus Kristus for å tekkes en bunch med onde og hatefulle satanister (Åp. / Rev. 2.9 & 3.9). Ihvertfall vi som ikke er feige, og ikke som Peter og hans Peterskirke idag, som avsverger Jesus minst tre ganger for å tekkes jødene.

Holder vi ut til enden (Matt. 24:13), da skal vi feire der på andre siden, ikke en talmudisk jøde å se der, ingen ondskap, ikke noe hat mot kristne eller Jesus Kristus, ingen tårer, ingen bekymringer, vi skal feire og lovprise Lammet som satte oss fri. Det skal bli fint.

Tänk när släkt och vänner

Dele artikkel (Share article by Email) Dele artikkel (Share article by Email)
Spread the love - Sharing is caring