Jarle Johansen anmeldt for hattale av Ervin Kohn’s ARS

Regner politiet askeNazi Klaus Schwab, Bill Gates, George Soros, Ervin Kohn og Jens Stoltenberg og deres øvrige nazivenner ved makten i vårt land som svake grupper som trenger hatlovens beskyttelse ? Deres folk har kuppet og kontrollerer vårt land, de behersker alle våre statsinstitusjoner. Det bevises av hvor lett de lykkes med både klima- og kovid bedragene, for å skremme mennesker til å mobilisere bak dem. Deres Reichtag brann er i full fyr. Pr dags dato skaper de en felles fiende, de sammen har som fellesprosjekt å hate, de uvaksinerte og kristne som står deres tusenårige talmudiske Verdensrikes antikristne våte drømmer og aspirasjoner imot. Vi er vår tids jøder. Alle som er uenig i dagens bolsjevik-jøders prosjekt. Klima-Kovid-Krig Inc.

Uvaksinerte

Vi vet at definisjonene på alt hos Satan og Gud er i opposisjon til hverandre. Denne saken kommer til å dreie seg om kristne skal kunne si offentlig hva deres definisjon av kjærlighet og hat er på sine premisser. Det skal bestemmes om det er satanister, gudløse og ateister som skal bestemme samfunnets definisjon på hva kjærlighet og hat er helt alene, og de må dokumentere når de ble slike store eksperter på det, ugudelige i Sovjet under ledelse av bolsjevik-jøder industrielt eksterminerte 66 million mennesker. Ikke mye kjærlig det. Om vi ikke kan opplyse om dette, da vil de negativt polariserte ALENE som Bibelen kaller ‘Løgnens Barn’ (John. 8:44), sette VILKÅRENE for samfunnets politiske og åndelige innvikling og utvikling. Ingen andre enn dem kan da politisk innfluere samfunnet, ingen kan argumentere for at det er bedre å utvikle samfunnet i en konservativ og tradisjonell retning heretter, for i «nytalen» er selve språket vårt blitt omdefinert, bort fra den kristne forståelsen av språket, til deres.

De har til og med lykkes å få det til at Jesus Kristus sin kjærlighet er hatefull. DE er de kjærlige, hmm.. Snudd opp ned på persepsjonen av virkeligheten som den var i den kristne sivilisasjon.

Åndskampen tetner til mine venner og fiender (Ef. / Eph. 6:12,13,14). Jeg har ikke noe annet imot Jens Stoltenberg enn at han sammen med sin vennegjeng avkristner og globaliserer vår nasjon, som jeg er politisk imot begge. Vi er politisk uenig, i demokratiet er det vanligvis mulig. Personlig kunne vi sikkert vært gode venner. Bare følg med å se at han blir Sentralbanksjef, slik at de som har kuppet makten for sin vennegjeng har kontroll med det norske folks pengekiste, og skapelsen av inflasjonen – destruksjonen, slik at vår økonomi ødelegges og «internasjonaliseres» – dvs vi blir like fattig som resten av verden, mens Jens og hans venners familier blir herskerne som syter for sin egen sosiale herskerklasses tarv, som i Venezuela, de blir ikke – aldri – offer for strømprissjokk, bensinpriser, matmangel – de vil alltid ha nok – fordi de er makthaverne, samme hva. Venezuela som en gang var verdens største oljeøkonomi. Idag må de kjøpe penger i trillebår, for å kjøpe ett brød (om de får tak i et brød da), nett som i Weimar-Tyskland i mellomkrigstiden.

Melkebonde fikk strømregning på 30.000 – lever på kona for å holde gården gående

https://www.nrk.no/innlandet/skyhoye-stromregninger-tar-knekken-pa-bonder-over-hele-landet-1.15804999

Alle vil huske jeg sa det når de sulter, kanskje ikke før.

Når jødisk makt er på topp, og Kristus sin på hell derav i samfunnet, da skjer det at perversitetene i samfunnets når sin zenith, samt rød, nød og død.

Maktens medier som NRK vil aldri informere dere om hvorfor dette skjer.

Deres vennegjeng og gruppe bestemmer alt i vårt land, de innsetter sitt folk i alle institusjoner. Jeg er førstekandidat for Alliansen i M&R., skal KUN de som er enig med askeNAZIENE være i politikken, er det demokrati ? Også om jeg skal dømmes for hattale eller ikke, for jeg hater ingen, så blir dette en politisk dom av meg av mennesker (dommere) i tilfelle, som er mer lojal til Jens & Co., enn rett og rettferdighet, alltid. Jeg er en brysom stemme, overhodet ikke hatefull. Er jeg hatefull, eller er det de som er hatefull mot meg (psykologisk projisering) ?

Stoltenberg: – NATO er klar for en ny væpnet konflikt i Europa
https://steigan.no/2022/01/stoltenberg-nato-er-klar-for-en-ny-vaepnet-konflikt-i-europa/

Jeg fikk telefon fra en politidame at jeg er anmeldt for hattale. Ville ha meg inn til avhør neste uke, slik at jeg får vite om det er noe jeg kan beklage, eller bør straffes for etter de verdslige satanisters lover, eller om det er bare slag i luften av satanistene som Bibelen profeterer skal være etter oss kristne i Endetiden. Jeg takket nei. De får kjøre sitt løp uten meg. Møtes i retten.

Talmudisk kaballastisk Tikkun olam av alt kristent; kreativ destruksjon

Jeg er anmeldt for hattale av jødiske Ervin Kohns sitt system av gatas mobb, for deres samfunnskontroll, bøllene i ARS…  Akkurat de samme menneskene som forfulgte og fikk Jesus myrdet, forfølger nå meg, som profetert (John 5:16, 8:59, 15:20) . Det sterkt venstreradikaliserte Antirasistiske Senter (ARS) hvor blant annet den jødiske forstander Ervin Kohn har vært nestleder i en årrekke, har anmeldt Jarle Johansen for hatefulle ytringer, ytringer angivelig uttalt på den kristne online avis riksavisen.no til Politiet for hatefulle ytringer.

Sosialismens 4de Rike. Bertram Gross, forfatter av boken «Friendly Fascism» var ingen hvem som helst på området. Gross innså senere at sentralisert makt var, i virkeligheten, lunten til tyranni. «Big Business-Big Government partnerships …», skrev han, «were the central facts behind the power structures of old fascism in the days of Mussolini, Hitler and the Japanese empire builders. … I see Big Business and Big Government as a joint danger.» (kilde)

Hva slags masse-suggesjon var det som utspilte seg på Telenor Arena under Grand Prix 2010, og hva slags massesuggesjon er det som foregår i Norges land i skrivende stund?

PST må beskytte oss mot tankegodset i regjeringen https://www.riksavisen.no/pst-ma-beskytte-oss-mot-tankegodset-i-regjeringen/

Det er Klaus Schwab sin «stakeholder kapitalisme» ala Davos, hvor alle satans ormeyngel samles for å konspirere mot Gud og den sømmelige del av menneskeheten. I Schwabs antiKristne Great Reset har kommunister og nazister slått seg sammen til en sosialistisk Ny Verdensorden. Tiltakene mot vårt «høye» strømbruk i arktiske Norge til naziPinsens venner har nettopp begynt:

ALLE skal måtte mene som satanistene og Satans Ormeyngel mener idag. Ved lov har Satan skaffet sitt folk monopol på definisjonsmakten av hat og kjærlighet. Det er veldig forferdelig hva satanistene som hater Jesus og hans Utvalgte Folk skal hate og forfølge oss for, men se slutten av Bibelutdraget under her. Vi kristne kan jo ikke komme inn i Himmelen vi, om det er ulovhjemlet (Guds lov) hat i oss. Satan elsker selvfølgelig hva Gud hater, og vise versa.

«Men før alt dette skjer, skal de legge hånd på dere og forfølge dere, utlevere dere til synagogene og kaste dere i fengsel, og for mitt navns skyld skal dere føres fram for konger og landshøvdinger. 13 Da skal dere få vitne. 14 Men legg dere på sinne at dere ikke behøver å tenke ut på forhånd hvordan dere skal forsvare dere. 15 For jeg vil gi dere ord og visdom som ingen av deres motstandere skal kunne motstå eller motsi. 16 Men selv foreldre og søsken, slektninger og venner skal forråde dere og sende noen av dere i døden. 17 Og dere skal hates av alle for mitt navns skyld. 18 Men ikke et hårstrå på hodet skal dere miste. 19 Hold ut, så skal dere vinne livet!» – Luke 21:12

Tanken bak monarkiet var liksom å beskytte Kristus sitt Herredømme, ikke jøders herredømme over folk og nasjon

Jesus sine løfter kan vi stole på. Jeg hater ingen, ikke kommunister, ikke nazister, jeg synest bare at alle godt kan bli snille, ikke lyve, bedra, myrde. Jeg har ingenting igjen for å hate noen som helst, annet enn å ødelegge min sjels likevekt. Hat går KUN utover den som hater. KUN der er hatet virksomt. Folk kan hate meg så mye de vil, så lenge de ikke går til håndgripeligheter. Deres sykelige følelser gjør ikke meg noe. De kan sitte på sitt rom og  tilbe Satan og hate meg, trene på å hate meg, ta i for å oppildne følelsene sine i hat av meg, det gjør meg ingenting. Kun dem selv vil hatet deres spise opp dem selv innvendig. De kan anmelde meg til kreti og pleti fordi de hater meg. Jeg vil ikke engang vite om alt av disse haterne i Ervin Konh sitt ARS sitt hat, som sikkert Ervin Kohn et al har trent godt opp i hatets kunst, jeg betviler ikke det. Vi er under Guds åndelige beskyttelse mot den åndelige del av hatet, men når de anmelder eller blir voldelige mot oss, da tar de hatet sitt til ett nytt nivå; hensynsløs opptreden > da har deres hatefulle følelser fått en veldig konkret aktivitet, da er det ikke bare en følelse lenger, men handling .

En korrupt gudløs nazi-kjerring fra Bergen

HUSK at Jesus har makten ennå, selv om Jøder tror de er eneveldig fordi de har fått sekularisert og avkristnet almuen, så bestemmer JESUS KRISTUS når han trer ned av tronen, fordi mange vil ha Satans Synagoge ved makten. Husk at Jesus har vært vårt lands landshøvding og kongers Konge i 1000 år. Jøder kan IKKE avsette ham, han vant over dem på Golgata, om han vil herske ennå over vårt land – hvor han sitter ved Guds høyre hånd, fordi jeg og andre kristne ber Jesus om det («hva tre eller flere ber om i mitt navn skal de få«), så blir det slik.

Verdens eldste konspirasjon – den usynlige general https://www.riksavisen.no/verdens-eldste-konspirasjon-den-usynlige-general/

Jeg synest det er en ære om jeg skal måtte bli martyr for å fronte Jesus Kristus sin sak i Norge. Da kan jeg gå inn i historien som en av de kristne som i brytningstider som alltid kommer stod opp mot onde krefter. Foran alt, lover og regler, går min lojalitet til Gud og min Frelser Jesus Kristus…

Hverken Gud eller Jesus Kristus har noe som helst ondt i sinne, ikke noe hat, bare en uendelig kjærlighet for menneskene, derfor advarer Bibelen; Følg Guds forordninger og lov, om dere vil leve og trives, ellest skal deres samfunn gå til grunne (#dommedag), dere vil faktisk selv sabotere deres egne samfunn om ikke, for Guds #Dommedag kommer. Det er like sikkert som rentefoten. Husk at Hitler og Lenin industrielt eksterminerte 66 million mennesker, med LOVEN i hånd. Menneskene tilbad dem som guder. Heilet dem, myrdet for dem. Men var de fylt av kjærlighet eller hat når de gjorde det ?

«Det er jeg som er lysets opphav og mørkets skaper, som gir lykken og skaper ulykken. Jeg, Herren, gjør alt dette». – Jesaja / Isaiah 45:7

Den Guds forordning er gitt i den største kjærlighet, faktisk elsket Gud menneskene så mye at Guds egen sønn ble ofret, og Jesus gikk FRIVILLIG med på å gjøre dette, samtykket, elsket menneskene så mye at han gikk i døden for å fortelle dem det symbolsk. Det er Guds kjærlighet som gjør at han må utrydde og fjerne fra jord også de tidligere fylt av ondskap og perversiteter enn det bolsjevik-jødiske Sovjet samfunn fra jordens overflate; Sodom, Gomorah, Egypt, Babylon.

Så kan jeg vel gå i deres lusne fengsel, så pass må jeg vel tåle. Får håpe de ikke dreper meg, – at de pusher Mossad på meg – som de gjorde med Jesus. Jaja, vi skal jo alle dø engang, før eller siden spiller jo mindre rolle.

I Matt. 5:12 er vi kristne lovt store fordeler når de Baylonske jødene kommer etter oss og søker drepe oss. Spørsmålet er ; Er det Gud eller Jødene jeg setter min lit, som har makt til å gi meg liv, eller ta mitt liv? Spørsmålet er enkelt besvart utifra Bibelen; Den dagen jeg skal dra hjem til min evige bolig i Himmelen, da tillater Gud jødene å myrde meg… ikke ett sekund før. Så liten makt har de… Alt blir som Gud vil…

Fin sang av John Lennon. Ikke som ‘Mother Mary’ når hun kom, men Jesus Kristus kom, for oss andre som ikke er satanister:

Beatles – Let It Be

 

Anmeldelse av: Antirasistisk Senter, Oslo (ARS)

JUR: Strafl § 266, m.v.. Politanmeldelse truslene til anmelde Rana er et middel for å skape frykt hos mennesker, og hindre dem å gjøre, mene og utbre sine demokratiske, politiske og religiøse oppfatninger om samfunnsdannelsen, det er deres like rettigheter med anmeldte. Hvis vi gir Satanister monopol på samfunnsdannelsen, og definisjonsmakten, hva får vi da? Et satanistisk samfunn. Bibelen profeterer at de siste tiders kristne skal bli forfulgt, trakassert og noen også drept av de edomittiske jødene og deres håndtlangere, dagens versjoner av Herodes (som ville drepe Jesus allerede som barn), Kaifas, Judas og Barrabas m.v. (som fikk Jesus myrdet som voksen). Det er svært interessant at denne advarsel av Jesus selv går 100% i oppfyllelse NETTOPP av dem han sa kom til å gjøre det (Ervin Kohn et al). Matthew 10:17,22, 24:9, Johannes / John 15:18-20 – Husk at hvor Jesus sier «de» idag så mener han «de» samme som forfulgte ham og fikk ham drept (edomitt talmudier jødene aka Fariseerne) i fremstillingen fremfor Pilatus, Luk. 22:70 «dere påstår jeg er det» – repliserte han de jødiske Babylonske satanistenes presteskapsdommere med satanisten Kaifas i spissen, også til myndigheten den gang som var Pilatus. Slik skal det gå med oss kristne. Det er en tvilsom fornøyelse vi som kristne bare må ydmykt innorde oss Guds vilje og bare akseptere at slik er det.

Er dette den «svake gruppe» Politiet mener bør beskyttes av loven ?

La de nå endelig få utløp for en del av sin latente ondskap mot Guds Folk, slik at Bibelens ord går i oppfyllelse. Jeg stoler på Gud, fordi Gud har vært en dominerende kraft i mitt liv, la meg gi noen eksempel hvorfor jeg tror på Gud, mer enn satanister ansatt av de sataniske myndigheter :

Ukrutt forgår ikke så lett. Hvis Gud er for oss, hvem kan være mot oss? (Rom. 8:31)

Får ikke lov å dø

  1. Min mor forteller at jeg kom ut dobbel (setefødsel), ikke pokker om jeg hadde lyst inni dette rottereir kalt verden. Hadde det utmerket hvor jeg kom fra.
  2. De gav meg vaksiner til jeg fikk stivkrampe, og medisiner mot stivkrampe til de hadde ødelagt tennene mine og tarmen min. Utrolig nok overlevde jeg. Jeg slapp da heldigvis å få mer vaksiner, de turte ikke mer idotene, etter nesten å ha drept meg.
  3. Jeg druknet som en en slags Ibsensk Lille Eyolf som barn, syklet meg utfor kaien på Giske, lå på rygg på bunnen med armene utstrakt med sykkel over meg. Gud sendte en mann fra Hareid som skulle med fergen og var tidlig ute for det, jeg var vel praktisk talt død, har jeg blitt fortalt.
  4. Jeg overlevde 3 års psykologisk terrorisering i ungdomskolen av voksne mennesker, Keiserens sataniske «autoriteter». Jeg overlevde det helt greitt. Hva som ikke dreper oss gjør oss sterkere. Historien viser at det gikk langt bedre for meg enn for ham. Karma – du høster hva du sår – er «bitchy».
  5. Jeg har blitt korsfestet i ‘retts’vesenet, og mistet barn jeg var glad i på 90-tallet, av Karin Stoltenbergs lover og lokale tingrettsdommeres ondskapsfullhet, Stoltenberg som evig ekspedisjonssjef i B&F Dep, var det hennes jobb å destruere den norske kristne familie institusjonen. Hun var kjempe flink. Det er vel noe av det verste en kan bli utsatt for. Hadde ikke Gud vært der, hadde jeg vært død.
  6. Jeg overlevde å bli kidnappet offshore og satt som fange i den nigerianske jungel. «Her er Guds Finger» skjøt det gjennom hodet på meg når ene hovedmaskin stanset av overbelastning, og vi klarte ikke få nok fart å rømme fra piratene. Avisen Dagen har en utmerket artikkel av en hyggelig journalist om det et sted.

https://www.nrk.no/norge/–aldri-mer-til-nigeria-1.870593
https://www.nettavisen.no/artikkel/lengste-uka-i-mitt-liv/s/12-95-711042
https://www.dagbladet.no/nyheter/fryktet-for-livet-hele-tiden/66243494

Jeg får altså IKKE lov av Gud å dø… samme hvor mye Ervin Kohn et al skulle ønske det. Om en aldri så lite elsker og kan gjerne forlate denne perverse verden når som helst, så er det i Guds hender, ikke i våre. Vi får gjøre det vi skal gjøre, årsaken til at Gud mente det var så viktig jeg er her i denne satanske jammerdal hvor løgn, ondskap, korrupsjon og djevelskap er normalen (Åp. / Rev. 2.9 & 39), er at jeg skal skrive hva jeg gjør, INGEN kan stoppe meg. Folk lurer på om jeg tror på Gud. Store min, det går vel ikke på tro lenger når en ser en ånde i ens liv som operer av sin egen vilje med ens liv. Da er det jo kunnskap. Når en ser «Guds Finger» i ens eget liv, da er troen fullbyrdet i viten.

Så gjør da herved Gud meg til en Ibsensk «En Folkefiende» ala Hallesby, den som alle elsker å hate fordi jeg skriver noe som strider med deres fariseeriske programmering. En ting skal Gud ha, Gud arrangerer virkelig livene til sitt folk dramatisk koreografert. Selv kunne jeg godt unnvært det, har ikke noe begjær for dette, ville faktisk helst ikke vært her i det hele tatt. Mye bedre hvor jeg kom ifra, og skal tilbake til, når den dag rinner… da blir det fest i Himmelen. KUN to mennesker kommer jeg til å savne fra denne verden, men de får komme etter, dit jeg skal. Resten som ikke er kristnet kan dra til helvete for meg, ikke mitt problem. De er advart og velger selv.

Samvittighetsfangen Hans Nielsen Hauge satt i arrest mens det 18. hundreåret gikk over i det 19. Hauge tilbragte på denne måten både julaften og nyttårsaften 1799 i arresten i Trondheim rådhus, som befant seg dels i og dels under dagens bibliotekkafé, da skrev han «Jeg er hos Gud i nåde«. Om utsiktene til å bli satt i arrest, hadde Hans Nielsen Hauge sagt når han ble forfulgt og plaget for sin tro, og sitt opprør mot prester og ‘øvrighet’ og deres vranglære, sagt at “.. Dette ville vi glede oss i og tålmodig lide, men ynkes over, om det skulle være noen så uforstandig dommer, som ville påta seg å straffe det Gode, da det Onde har frihet.«

Det er jo mulig at norske myndigheter ser på disse som en svak gruppe, jeg vet ikke (?)

Denne saken mot meg ønsker jeg velkommen, idet den vil være en god test på samtidens beskaffenhet. Vil denne min anmeldelse av dem tilhørende Satans Synagoge (Rev. 2.9 & 3.9) ARS få like seriøs behandling som når de anmelder meg ? Pilatus var obektiv han. Men de jødske fariseeriske lederne av Edom, de nektet; Jesus SKAL drepes (1 Thess. 2:15), som de også var etter Paulus (Apgj. / Acts. 26:21) Om satanistene blant oss som har makt og myndighet har fribilett for sitt hat og onde hensikter mot vanlige folk – de som Jesus satte ut på å redde fra sin tids satanister, mens vi som sier dem imot tas ut. Det vil karmisk gjøre noe positivt at vi dømmes, fordi jeg har laget et Karma Krasje Kurs, som skal komme over jødenes hode, når de tar ut oss som er under Kristus sitt Herredømme, vi husker at han vant over dem da, og han Hersker fra høyre hånden til Gud idag…. Jeg sier til Jødene, velbekomme, sett igang deres hat og udåder. Paulus sier i Rom. 8:31; «Hvis Gud er med oss, hvem kan være imot oss«.

Stoltenberg: – NATO er klar for en ny væpnet konflikt i Europa
https://steigan.no/2022/01/stoltenberg-nato-er-klar-for-en-ny-vaepnet-konflikt-i-europa/

Verdensriket. The Great Reset plan – askeNAZI planen for Nye Verdensorden

Jeg gleder meg til Gud setter igang mot de som står bak denne anmeldelse av oss som tilhører Guds Folk.. lyn og torden, tempelforheng som revner, satanist tempel i grus, 2000 års diaspora. Hele deres folk i diaspora som en pariakaste, ingen likte dem, ingen ville bo med dem, utestengt fra og forbudt opphold i 119 nasjoner, de sa jo vitterlig selv «la hans blod komme over oss og våre barn» (Matt. 27:25)

Det blir ikke flere diaspora, denne gang, sier Bibelen. Denne gang er deres endelikt for evig og endelig.

Gjerne for meg.. som dere vil….

Karma krasj kurs for Jøder

Jeg også som Hans Nielsen Hauge kommer til å bare helt rolig anse dette som en ære, og et fenomen hvor satanistene blant oss i samfunnet slår knallhardt tilbake, og får statsmaktens samtidens Pilatuser med på sin voldsdåd, som de gjorde mot Jesus via Pilatus. Jeg er glad for å kunne si at jeg tok opp mitt kors og fulgte ham, helt hit, det er profetert (Matt. 16:24-25).

Jarle Johansen har i alle år oppfordret jøder, venstreradikale og høyreradikale all verdens mennesker om å unngå vold, men alle bli omvendt og bli omskjært på hjertet etter Jesus Kristus sin forordning, det er å bli snille og gode… ikke være hatefulle og onde som mange er idag. Spesielt oppfatter vi dem i ARS som slik. Mot anklage for de som lyver og bedrar til alle tider, kan jeg KUN si til mitt forsvar- nettopp som Jesus sa «Dere sier jeg er». Jeg selv kjenner min sjel og vet hvem jeg er fremfor Gud, den er ikke som mennesker tilhørende Satans Synagoge (Rev. 2.9 & 3.9) og satanister forøvrig påstår, sier og mener.

I Strafl § 185 står det:
Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres a) hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, b) religion eller livssyn, c) homofile orientering, eller d) nedsatte funksjonsevne.

Hva menes egentlig med at en ytring er «diskriminerende»? En handling er diskriminerende hvis den representerer en urimelig forskjellsbehandling av noen. Forskjellbehandler jeg kanske onde og gode mennesker? Mener satanister at de bør ha samme respekt av meg som kristne sømmelige dannede mennesker? Mener perverse ondskapsfulle sataner blant menneskeheten at jeg SKAL respektere dem ? Det kommer ikke til å skje. Det blir over «my dead body» slike folk får min anerkjennelse. Glem det. Vi kan ikke forby følelser, handlinger var kriminell når landet var kristent, Alt som Gud hater er kristne pålagt å hate, om de vil, – hat er bare en følelse, slik er det: https://www.riksavisen.no/alt-som-gud-hater-skal-kristne-hate/

De norske myndigheter må nesten sette Gud på tiltalebenken, for det er Guds ord som sier det. Jeg er bare budbringeren. Ikke skyt budbringeren, det er et greitt prinsipp.

Skal loven tvinge oss til å respektere og ikke diskriminere slike ondskapsfulle perverse sataner, selv om de er jøder ?

Mener ARS og politiet med alvor og seriøsitet at askeNazi jødene Klaus Schwab og Bill Gates sin gruppe i Davos (WEC), samt den jødiske NATO leder Jens Stoltenberg og de satanistene som står bak klima- og kovid-bedraget for å kuppe den politiske makten i verden for sin antiKristne agenda med hele den farmasøytisk industrielle kompleks representert i Norge av Camilla Stoltenberg, er en «svak gruppe» som trenger lovens beskyttelse ? 🙂

Jeg vil mene det er jeg som vil trenge lovens beskyttelse mot dem og deres voldsherredømme, tradisjonelt noe vi er ukjent med i 1000-års kristne Norge. Er Politiet redd for at jeg fremmer ringeakt mot Klaus Schwab og hans venners agenda ? Det håper jeg da virkelig jeg gjør…. Det var liksom svake grupper loven skulle beskytte da.. Regner politiet Klaus Schwab, Bill Gates, George Soros og deres kjøpte og betalte venner i Norge for «svake grupper» ?

Jarle Johansen er politisk førstekandidat for Alliansen i Møre og Romsdal. Stortinget har vedtatt egne lover for beskyttelse av politikere og politisk virksomhet uten å bli utsatt for bøllete og voldelig atferd, og dermed skadeutsatt fra gatas mobb.

Antirasistisk Senter anmeldes herved for hensynsløs opptreden, Strafl § 266, eller annen av politiets adekvate funne paragraf;

Skremme politiske kandidater til å kun uttale det som de venstreradikale i ARS mener er «innenfor». https://www.hatogtrusler.no/handtering/

Unødvendig å si så har vi ikke noe demokrati om alle meninger fra oss konservative kristne må ligge innenfor akseptkriterier til satanistene og kommunistene i ARS. På politisk konservativt kristent grunnlag advarer Jarle Johansen mennesker mot å følge slike politiske bevegelser med slik ondskapsfull agenda som ikke er i henhold til den kristne lære, men som idoliserer mennesker av andre enn de av den kristne religion vil gjøre, og rett og slett følge Jesus Kristus sitt eksempel og være snille med hverandre, det er best for samfunnet, at alle blir kristne, slik at de ikke blir som de talmudiske Babylonikerne ønsker å inspirere menneskene å bli som dem, de som er nevnt.

Det vil være SVÆRT skadelig om mennesker blir inspirert til å følge eksempelet og gatas mobb til dem som fikk Jesus korsfestet, og 66 million mennesker Holocaustet i det edomitt askeNazi okkuperte Sovjet. Jarle Johansen har gjennom 20-25 år advart mennesker å tilta seg en slik praksis for sosialt samkvem at de som ikke innretter seg etter de som har kuppet makten (maskepåbud, lydighetsmasken) vil føre til at menneskene trenes som pavlovske hunder, hvilket IKKE er i henhold til vestens idealer om demokrati, at alle har innsigelsesrett, rett til å nekte, og ha frihet fra jødiske edomitters profittering på salg av «vaksiner» og medisinsk eksperimentering av mennesker. På dette grunnlag «bolsjevikiseres» menneskene inn i ondskap, ved å hate en liten gruppe, som samfunnet legger for hat, de uvaksinerte, dagens jøder.

På kristent religiøst grunnlag har også Jarle Johansen i en årrekke over 25 år skrevet historiske artikler, avdekket at 66 million som ble Holocaustet i GULAG’s i Sovjet og Hitler-Tyskland fra 1917 var kristne, og delvis kristne jøder i Tyskland, og har advart om at de som stod bak disse myrderier var bolsjevik jøder i Sovjet, og askeNazi jøder som far til vår tids nazi Klaus Schwab som er sønn til en storleverandør til den nazistiske mordere. Jarle Johansens mål med sin virksomhet er å advare opinionen om at menneskene (demokratisk opinions bygging) IKKE må følge etter og gjøre som dagens askenazi jøder som Klaus Schwab og Bill Gates m.v. og deres politiske lakeier i Norge vil ha dem til å gjøre, idet dette som i Sovjet og askeNazi Tyskland kan føre til ekstrem vold, terror og myrderier fra de som vil avskaffe demokratiet og kuppe statsmakten for sin politiske klasse sin virksomhet. Det gjør de ved å gjøre det straffbart å si dem imot. ALT som jødiske Lenin (Blank), Trotsky (Bronstein) og Stalin (Dzhugashvili, betyr «jødesønn» på Georgiansk hvor han kom ifra). På religiøst kristent grunnlag advarer Jarle Johansen mennesker mot å følge slike politiske bevegelser med slik ondskapsfull agenda, og rett og slett følge Jesus Kristus sitt eksempel og være snille med hverandre, det er best for samfunnet, at alle blir kristne, slik at de ikke blir som de talmudiske Babylonikerne ønsker å inspirere menneskene å bli som dem, som disse nevnt.

På religiøst grunnlag er det bevist på riksavisen.no at frelsen er åpen for alle. Jesus Kristus inviterer alle gode mennesker inn i sitt åndelige fellesskap. Der finnes ikke noen forskjellsbehandling på sosiale, rase- eller etnisk grunnlag i Jarle Johansens skriverier. Det advares mot hedonismen som personlig livs religion, for både heterofile og homofile, og forsåvid pedofile også bør avstå fra sine begjær etter seksuell tilfredstillelse, etter sine lyster, sier Bibelen, ikke Jarle Johansen. Jarle Johansen er bare budbringer. Vil norske myndigheter dømme Gud selv for ‘hattalen’ i Bibelen, etter deres sataniske / luciferiske definisjon, så må de gjerne prøve på det for meg.

Alt som satanister, løgnere og bedragere i samfunnet vil beskylde Jarle Johansen for, i den delusion de som ikke er av Gud er fanget i (2 Thess. 2:11-12) – av en årsak skal de oppfatte virkeligheten på sin måte, motsatt av den reelle, er i virkeligheten kjærlighet til medmennesker, 100% i tråd med Jesus sin formaning at vi skal elske vår (gode) neste som oss selv, ønske dem det beste; Himmelriket, og mislike og motarbeide de i samfunnet som skader de gode mennesker i verden, de onde som Jesus har lovt å fullstendig utrydde ved sin retur til jorden (Ob. 1:18). Det venter vi på. Det er vår religiøse rett å få lov å vente på med forventning og glede.

Jarle Johansen anmelder herved ARS til politiet for hensynsløs atferd etter Strafl § 266, med mål å få stoppet Jarle Johansens politiske og religiøse (kristne) virksomhet, spre Jesus sin definisjon av kjærlighet mellom mennesker, hvor de virkelige hatefulle beskytter seg bak «hatlover». Tillater vi satanister å definere ‘kjærlighet’ så blir det omvendt, opp,ned. «Dere sier jeg er det«, sa Jesus. DE som beskyldte ham var de hatefulle (psykologisk projisering).

Når noen peker på en, peker tre fingre tilbake på dem selv. Gud vet hva dere gjør. Som meg skal også DERE dømmes.

Flekkerøyguttene – Som En Pilgrim

Dele artikkel (Share article by Email) Dele artikkel (Share article by Email)
Spread the love - Sharing is caring